זיהוי קולי ברמב"ם
רמב"ם מזנק קדימה. 1,400 שיחות ביום מנותבות אוטומטית באמצעות זיהוי קולי. פתרון ניתוב הקול מאפשר למטופלים המתקשרים למרכז הרפואי רמב"ם חוויית מתקשר פשוטה ויעילה באמצעות ניצול טכנולוגיית הניתוב הקולי.
הפתרון מאפשר למטופלים המתקשרים למרכז הרפואי רמב"ם להגיע לכל שירות או מחלקה רפואית בצורה פשוטה, באמצעות אמירת שם השירות הרפואי המבוקש. באמצעות פתרון הזיהוי הקולי של אודיוקודס הפרוס ברמב"ם, למעלה מ-90% מהשיחות הנכנסות לבית החולים מועברות אוטומטית, ללא התערבות אנושית.
רמב"ם נאלץ להתמודד עם כמות עצומה של שיחות נכנסות ממטופלים, אשר ביקשו להיות מופנים אל מחלקה רפואית ספציפית. השיחות הועברו באמצעים מסורתיים של תפריטי טלפון DTMF הדורשים הזנת ספרות מרובה לניווט טלפוני, או באמצעות טיפול ידני של טלפנית.
באמצעות השימוש בפתרון הזיהוי הקולי עשרות אלפי מטופלי רמב"ם יכולים כעת לבצע את החיבור לשירות או המחלקה הרפואית המבוקשת באופן עצמאי ובאמצעות שימוש קולי בלבד. המטופלים מחייגים את מספר הטלפון הראשי של רמב"ם, אומרים את השם של המחלקה אליה ירצו להגיע, והשיחות מועברות אליה באופן אוטומטי תוך מספר שניות.
עופר קנר, מנהל תפעול במרכז הרפואי רמב"ם אמר: "פתרון הניתוב הקולי נפרס ברחבי המרכז הרפואי רמב"ם ביעילות רבה ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של בית החולים. טכנולוגיית זיהוי הקול מהווה שיפור משמעותי בביצוע ברמב"ם. רק 100 מתוך 1,500 השיחות הנכנסות בכל יום מועברות למפעיל אנושי, ושאר השיחות מטופלות באופן מלא בידי פתרון הניתוב הקולי".
"טרם פריסת פתרון הניתוב הקולי השתמשנו בטלפנים להעברת שיחות נכנסות, עם זמינות מוגבלת. בעקבות פריסת טכנולוגיית זיהוי הדיבור אנו מציעים כעת פתרון ניתוב קולי אשר מנתב את השיחות בצורה פשוטה וזמין 24/7 למתקשרים אלינו.