ברמב"ם דואגים גם למבקרי המיון
מידי יום מגיעים לחדרי מיון בבתי חולים אלפי מטופלים. רק במרכז רפואי רמב"ם מבקרים כ 300 מטופלים למיון. מטופל שמגיע למיון יבלה בין 4-5 שעות ועד יממה שלמה.
זה אולי ישמע קצת קטנוני אבל אחת התלונות החוזרות בכל חדרי המיון היא שאין כריות על מיטות ההמתנה. מדובר באנשים שלא מרגישים טוב, חולים, דואגים, לא נוח להם, תחושות מלוות פחד וחרדה מהלא נודע והם מחפשים לעצמם מעט נוחות. ואת המקום "המחבק" שדואג להם.
מנהל התפעול ברכז רפואי רמב"ם מסביר שנתקל בתלונות על מחסור בכריות ממש כל יום, הסיבה למחסור היא כי המטופלים מועברים למחלקות על גבי המיטות עליהם שכבו במיון, הכרית עוברת איתם ופשוט הולכת לאיבוד. לדבריו זה קורא בכל מרכזי המיון בארץ תופעה מוכרת ושכיחה. מדובר על כ לפחות 50 כריות שהיו הולכים לאיבוד פשוט ברחבי בית החולים.
כאשר ניסה למצוא לבעיה פתרון פיתח רעיון של כרית המחוברת כיחידה בלתי נפרד למזרן. הוא מצא חברה לייצור מזרונים שאהבה את הרעיון ומוצר כזה נמצא כבר במיון רמב"ם. כיום יש כ 100 מזרנים עם כרית. הבעיה נפתרה מי שרוצה כרית מקבל ומי שלא פשוט מזיזים אותה אחורה. "אנחנו יודעים כי בתי חולים אחרים כבר שמעו על הפיתוח ומתעניינים במזרנים פרי פיתוחו של רמב"ם".