3,708 פניות תושבים בשנה החולפת
תשובי מגדל העמק מעורבים: הפניות היו בנושאים שונים כגון סיוע משפטי, ביטוח לאומי, יחסי עבודה, צרכנות ועוד
דו"ח סיכום לשנת 2015 של מרכז שי"ל בארץ הועבר לראש העיר אלי ברדה בצירוף מכתב תודה על שהפך את המרכז למקום פעיל שמסייע לתושבי העיר במגוון תחומים. על פי הדו"ח בשנה החולפת הוגשו 3,708 פניות סיוע ועזרה ובראשם 602 בקשות לסיוע משפטי, 499 פניות בנושא ביטוח לאומי (סיוע במילוי טפסים, ניסוח מכתבים ועוד), 344 בנושא צרכנות (לדוגמא שירות לקוחות לקוי של חברות, מוצרים באיכות לקויה ועוד), 156 בנושאי יחסי עבודה (פיצויים, תשלום על חופשות ועוד), 182 בנושאי דיור ועוד.
תחנת שי"ל פועלת באגף הקליטה בהובלת יאנה בן שמעון לאורך 17 שעות בשבוע במסגרתם זכאים תושבי העיר לקבל ייעוץ בנושאי מיצוי זכויות ופעם בשבוע גם מעורך דין מתנדב. בן שמעון: "האוכלוסייה שמגיעה לקבל שירותי ייעוץ היא מגוונת וכוללת עולים אשר מתקשים בשפה, אזרחים ותיקים שאינם מתמצאים בחוקים, תושבים שמתקשים בניסוח מכתבים ועוד".
בעיריה ציינו את היקף השירות הרחב הניתן לתושבים ואמרו: "אוזן קשבת, עצה טובה, והטיפול בפניות התושבים, הניבו הצלחות שחיממו את הלב והקלו על התושבים".